I LET IT ALL OUT

Sitter här och snorar ner tillvaron en aning, det här är helt enkelt inte min helg..
Det här var ju inte planerat, vill vara på topp och hitta på massa skoj, men det blir nog inget av med det. Blir till att ligga hemma ikväll också, ladda upp med lite gosaker som gör magen glad och ett gäng med bra filmer som fördriver min tid. Funderar på att fixa till något nyttigt ikväll eftersom att jag tryckte i mig alldeles för mycket av det gooooda igår. Nej, ikväll lyssnar vi till "FRUKT ÄR GOTT" (host bullshit) 

Igår var det LAN!.... verkligen min stil att sitta och spela counter strike i 24 timmar (hehe). Nej, jag erbjöd mitt goda sällskap i någon timme för att spela rock band, det var däremot min grej kan jag lova er. Jag var kung på trummorna! Annars spenderades kvällen mest med lisa och sandra, sen gick vi och la oss och kollade på... pelle svanslös! Nu har lisa och jag kollat på den varje kväll i ungefär... alldeles för länge iallafall.

Ska dra en promenix med den lille hårbollen på fyra ben nu.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0