it's a never ending story

Mina onsdagar lyser verkligen upp veckan, är ledig nästan hela tiden, hur skönt är inte det? Idag har jag varit med mamma i strängnäs och handlat och nu ska jag snart dra på en rulle och ta 40 minuter på springbandet. Plugg är jag också befriad ifrån, skönt att känna av vad fritid är för något... (även om jag inte gör så mycket av den) 

Jag har aldrig tyckt om bubbelvatten, typ som loka. Spelar ingen roll om det är smaksatt eller inte, har aldrig tyckt om det hursom.. Idag när mamma och jag skulle ut från affären så var colan slut i kylboxen, men tur var det - för mamma valde världens godaste loka! Ett tips till alla bubbelvattenshatare, den här är gooood!

Geisha är också gott.. hihi


Kommentarer
Postat av: kristina

usch nej, loka är verkligen inte gott!

2009-10-21 @ 17:43:21
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0