It's cold out here

... Är det bara här in the mittle of nowhere som det är så satans kallt? 

Idag har det varit en sån där perfekt söndag, tog tag i pluggandet på morgonen så jag slapp känna mig totalt misslyckad som människa. Sen gick jag och Lisa ut med den lille, gick och tänkte på hur mysig hösten är men sen kom haglet och påminde mig om varför jag tycker så mycket bättre om sommaren än om hösten. Åkte till Mariefred och köpte pizza också, Yummmiiie! Nu har jag precis dragit mig ner från sängen där jag legat och grinat framför One Tree Hill (Sa jag grinat.. ehm.. jag menade... ehehehe) 

Idag ska Lisa och jag bryta vårat... vad är det? 4 veckors tittande av Pelle Svanslös?
Vi ska kolla på..........
GISSA FILMEN DÅÅÅ?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOHN TUCKER MUST DIE!

2009-10-12 @ 15:30:48
Postat av: thilda

fan, den anonyma jävlen hann före mig :(

2009-10-12 @ 18:18:09
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0