Look what you've done



Sådärja, då var första dagen av veckan avklarat. Var väl inte alls för ansträngande men min dag har varit botten från början till slut.. än så länge. Började med att jag försov mig för att sedan kladda ner allt smink med tandkräm, efter det gick allt bra och hoppet om en bra dag fanns fortfarande. Sen gick allt neråt av många olika anledningar.. Menmen, lite svinn får man räkna med eller vad säger man?

Nu blir det till att ruska om hjärnan så länge jag orkar och få den att fatta att den ska kunna allt om valenselektroner, lika löser lika, neutroner, protoner, jonföreningar
och allt vad det nu är.  


Kommentarer
Postat av: kristina

Om du kommer hit lovar jag att bjuda på massa godis ;) kanske din dag blir bättre då!!!

2009-10-12 @ 16:58:59
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: thilda

sv; ja du kommer inte bli ensam om att få fail stämplat i pannan :(

2009-10-12 @ 20:22:30
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0