nu är det onsdagsmyys om det så är det sista jag gör

Sitter hemma och har gjort hela dagen, ruskigt skönt! Det här med schemaavbrytande onsdagar är ju rätt najs. Har pluggat lite engelska idag och känner att det får räcka, vilar upp mig istället för att orka ta tag i resten en annan dag. Tog mig ork till att springa 40 minuter på springbandet också medan jag kollade på noll tolerans, HIGH FIVE! Nu sitter jag här och som från ingenstans kände jag mig som jag känner mig när jag har feber, så jag kollade temperaturen uti kroppen och titta där, 0.5 graders höjning från min normala temp. Ingen katastrof, räknas som "gränsfall till feber" enligt mammas feberskala. Vi får väl se vad det leder till..

Måste slänga upp två videos, såhär ska det låta thilda!

(Börjar på 0.32)
 

(Hittade ingen video på de riktiga vildvittrorna men ja... han är ju bra.. eller va? öhm... ja...)

 

Kommentarer
Postat av: pontus

Hur kan en höjning med 5grader från normal kroppstemperatur vara "nästan feber"? vad har du för normal temperatur? typ 33 grader?

2009-10-07 @ 17:24:27
Postat av: fridelinen

jag menar 0.5 hehehehehe..

2009-10-07 @ 17:31:51
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0