so tell me why can't this be love

tjenamorssss

Drog mig upp ur matildas föräldrars gaalet underbara säng imorse vid 8, det var tufft.. (och nej, mitt sovällskap var inte matildas föräldrar utan det var matilda själv, caroline & isabelle) Höstlovet invigdes med lite bruudkäk och tända ljus och sen degades det framför idol, cirkus möller och kalle blomkvist. Natten gästades av vår härliga humor, kanon! 

Ikväll blir det FF in tha hooouse, mamma & pappa ska på kalas så jag tänker röja sönder stället med rasmus & lisa. Förresten så är det exakt två månader kvar till jesus födelsedag, hallelujah! 


Natthumor i sin renaste form.
 


Kommentarer
Postat av: thilda

usch jag blev värsta rädd av bilden:(:(

2009-10-24 @ 16:03:11
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0