ett, två, tre

Nyduschad, mätt & färdigpluggad.. om man nu kan säga så.

Det blev en springtur ute med lillesyster. Springandet gick väl sådär men det tar jag tag i nån annan gång. Hade iallafall riktigt kul med lillis, har inte skrattat så mycket på länge tror jag. Var ute i en och en halv timme och skrattade nästan hela tiden. Har världens bästa lillesyster. 

.... Har världens bästa storesyster också som är här och hälsar på med mitt bästa och enda systerbarn. Dom kom igår och stannar till fredag eller lördag, toppen! man blir så glad av att mötas av det där lilla babyskrattet på morgonen eller när man kommer hem från skolan. Tänk vad mycket glädje en 7 kilos brutta kan sprida..

Nu är det idoldags snart sen ska jag gå och lägga mig och kolla på tjenare kungen med lillis. (som jag gjort de senaste två veckorna.. men dickan är ju så snygg)


Lillis & jag

Melina

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi ja jag är så glaaaaad:D

2009-09-16 @ 21:27:13
URL: http://eljansson.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0