shut up

Dagen har varit rätt halvkass, josephine var tillbaka efter två veckor så det sög ju.. NAAAT.
Hennes comeback tillhörde en av dagens höjdpunkter, riktigt gött att ha bruden tillbaka igen. Annars var humöret lite sådär i skolan men jag kanske bara längtade hem.. hehe.

Idag har jag pluggat matte och och jag vill inte säga att det gick bra, för tro mig, det går aldrig bra... Men kom igen nu, spara två tummar för mig imorgon iallafall. Efter skolan imorgon drar jag till currycarran för middag och sleepover, ska umgås med resten av sumphönorna också, kalasbra!

Nu, över till.. nåt annat, tack & hej!


Kommentarer
Postat av: ks

HAHAHA fan vad ful bild på mig :D !!!

2009-09-25 @ 09:07:58

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0