day'n'night

Natten var fylld av sömnproblem, flugproblem och värmeproblem. Jag försökte med allt,  flytta ner täcke och kudde till golvet, sova i bara påslakanet, försöka locka flugan (som lät förjävligt vilket var problemet) till smällfälla med hjälp av ficklampan på mobilen. Allt kändes hopplöst. När solen sken in genom fönstret så gav jag upp, tog mitt pick och pack och ligger nu inne på soffan istället. Tänkte att det var lika bra innan jag fick problem med solen också, den är den sista jag vill ha problem med. Nu har jag gått i både kyl och skafferier och det som lockade mest var mariekex, så det är vad jag ligger och knaprar på till bolibompa. (som faktiskt går halv sex på morgonen också, hade ingen aning)

Ingen idé att sova nu, mamma och jag ska ut och gå klockan 9 såå what to do?




Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0