jag är helt kööörd

...... helt hemkööörd alltså, för jävla skönt att komma hem och sova. Känslan är obeskrivligt underbar.  Ikväll styrde skoglund 18 årsfest i nykvarn med en skön blandning folk, god bål och god tårta. Kalas! Trots kvällens dåliga förutsättningar med en nacke som varken kunda vridas höger, vänster, upp eller ner utan att ordet aj gick över mina läppar så blev kvällen riktigt lyckad. Dansat mig galen och färdig till shakira, disneylåtar och magnus uggla har jag också hunnit göra. Nu, efter att ha tryckt i mig 200 gram marabou och gjort mig presentabel för sängen (=borstat tänderna och tvättat bort sminket) så ska jag gå och ligga med sängen och låta heart break hotel rulla förbi på tv:n.

Bilder kanske kommer.. på facebook om inte annat, au revoir!


skämtade lite när elin&josse var här, sakna brudsssen.



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0