long time no see.

Uppdateringen är okej.. nej jag erkänner den är inte så bra... kanske rätt dålig... OKEJ JAG GER MIG DEN ÄR KASS! - men ni borde vara vana.

Sedan sist jag skrev har jag gjort mycket, bland annat varit på bodaborg med yoel&elina och det var sjukt roligt! Stället är underskattat helt klart. Sen har jag varit på resa till Åland vilket verkligen levde upp till uttrycket "destination unknown". Men allt slutade jävligt bra och jag somnade aldrig, men om jag hade gjort det så hade jag somnat glad och om jag hade somnat så hade jag ju vaknat också och då hade jag vaknat trött.. Nu vaknade jag ju aldrig men trött var jag iallafall. (invecklad förklaring? gilla)Har knappt hunnit vila ut mig men det skiter vi i för imorgon drar vi igen. Jag kan väl ta alla bilder då istället för nu ska jag packa.

OM EXAKT EN MÅNAD FYLLER JAG 18!! det är en lillördag och det är löningsdag men mest av allt så är det MIN dag!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jakubfreya

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-20 @ 13:37:07
URL: http://jakubfreya.blogstie.com

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0