you got 140000 things to be happy about.

Hej och hallå vänner, bekanta och alla okända ansikten. Uppdateringen är väl lite halvkass men jag tror att ni överlever... (?) Jag vet inte ens vad jag gjort sen jag sist skrev men eftersom ni är så otroligt intresserade av det så ska jag ägna någon minut av min dyrbara tid för att komma på det.. Jag har gått i skolan 3 dagar för att till slut skriva av mitt sista prov i matte B och sen äntligen, ÄNTLIGEN få höra "Du har nu G i matte B och kan ta sommarlov, bra jobbat!" it felt gooooooooooood.

Jag har också övningskört nästan varje dag till och från skolan och min framtid som bilförare ser ljus ut. Efter skoltid har jag legat på en luftmadrass i poolen och älskat livet. Jag och rasmus testade också våra krafter och la ner båten och rodde lite grann. Igår åkte jag till stockholm med caroline, isabelle och viktoria och resultatet blev fem för stora klockor.  På kvällen blev det poolbad och grillning med caroline och matsson. Idag var tanken att steka i solen med sällskapet från igår men solen ville inte vara med.










Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0