if fear was money you'd be a millionaire.

Efter en natt hos caroline och en dag i södertälje där vi tittade på Sveriges största vattenkrig och åt glass är jag hemma. Har haft en toppendag i solen, i poolen med rasmus, lisa och victor. Rasmus som har lunginflammation fick sitta i skuggan och titta på stackarn.. Dagens roligaste var ändå när rasmus lite tveksam kommer ut till mamma och förklarar att han nog har gjort lite fel. Mamma tittar lika tveksamt tillbaka på honom och undrar vad han menar. Rasmus håller upp två tablettkartor och stammar fram att han råkat lägga ipren och sin pennicilin på samma ställe och av misstag tagit fel, att han hitills bara knaprat två ipren om dagen istället för den receptbelagda medicin han ska äta. Bra rasmus, mycket lyckat!

Det enda jag saknar i mitt liv nu är lite galenskap, spontanitet, pengar och något att längta till. Känns som om allt jag har att längta till händer i slutet av sommaren och jag kan inte gå hela sommaren och längta efter lovets slut. Det funkar inte så, det ska det inte göra. Så vad gör jag? roadtrip? blinddate? bungyjump? tågluff?... Nejdå, men se det som en kontaktannons, jag är såå öppen för förslag (billiga sådana, hehe)

skulle inte sitta fel heller om mitt girlcrew kunde hålla sig på svensk mark och vara lediga, men så funkar det tydligen inte heller tyvärr. bäst är dom iallafall. bäst är också josefin och elin som kommer hit imorgon och gör mig till världens lyckligaste för jag har saknat dom sjukt mycket.. i'm ready to dygna!!!





Kommentarer
Postat av: lisa

i'm sooooo not ready to dygna...

fick gå upp kvart över sju för att victor skulle med bussen...

2010-07-05 @ 08:40:55
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0