back to school, nolifer.

Jävligt bra helg, innehöll allt det där som man vill ha mycket av - fest, familj, gamla vänner, nya vänner och sovsällskap. Som grädde på moset blir det söndagsångest, men det gör mig inte så mycket, jag är glad idag. Fredagen blev riktigt lyckad med tjejmiddag och lite galej på det. På lördagen stod det ettårskalas på schemat, skrattade så jag fick ont i magen när melina åt jordgubbar, det blir facebook på den.

På kvällen åkte jag till rönninge och det blev melodifestivalskväll hos joanna med henne, gustaf, nathalie och aina. Självklart vann fel låt men inga sura miner för det, trevlig kväll med trevliga människor!

FRIDAY NIGHT!








   

Kommentarer
Postat av: amanda

satan i gatan vad fint!

2010-03-14 @ 16:31:08
URL: http://idinaogon.devote.se

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0