I'M ELECTRIC

Sådärja, äntligen onsdag! Är jävligt sugen på att bara snabbspola hela dagen så att vi kan röra oss mot jytte.. Men någon sån lyx får man ju inte, det är helt enkelt bara att vänta. Ska till Gnesta runt 3 och nu sitter jag här och är rastlös och vet inte vad jag ska göra av all tid och energi som jag har. (tid + energi =.. vadå?) Innan jag slänger in en sån där "dagens-lista" så ska jag säga grattis till en av mina absoluta favorittjejer, grattis melina 1 år!



Dagens humör: taggad till tusen!

Dagens mående: pirrig i magen

Dagens borde: skriva svenska uppsatsen

Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: inget just nu

Dagens doft: svett och salami

Dagens klädsel: blårutiga pyamasbyxor, stor blå tröja.

Dagens planer: partaja i sorunda

Dagens materiella vill ha: systemkamera

Dagens fundering: den håller jag för mig själv

Dagens beroende: idomin

Dagens tråkigaste: vakna helt ensam här hemma

Dagens längtan: fest

Dagens superlängtan: sommarsommarsommar!

Dagens tidning: ingen

Dagens låt: austronaut - salem al fakir


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0