this is where we both get scared, this is where we both prepare.

sickeeen underbar dag för en glass... eller två..

Jävligt fin dag idag, gick lite halvsegt med FN-rollspelet idag men kan knappast kalla det ansträngande, det var långt ifrån. Slutade halv 3 och då gick jag på stan med elin, avslutade med en glass vid maren, var inte riktigt så varmt som vi hade hoppats på men det var jättemysigt. Halv fem åkte jag tåget till gnesta för ett besök på kurres med caroline och matilda, och där avverkades dagens andra glass.. Som matilda sa
"två glassar om dagen är bra för magen" en skinnjacka rikare blev jag idag, skinnjackeoskulden är tagen.

Om inte minneskortet från kameran hade strulat så hade jag haft två fina bilder till det här inlägget.
Bild 1 - jag och becksi i vår FN-rollspelsklädsel
Bild 2. på elin vid maren, men som sagt.. nu så strular ju minneskortet.  


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0