Det blir aldrig så kallt i din säng, som i hjärtat hos mig.

Veckan är 13 och veckan är FN-rollspelsvecka. Om det inte var för att jag visste hur dödligt seriöst och jobbiga dom två kommande fagarna kommer vara så skulle jag nog säga att det var rätt najs med FN-rollspel, för idag var mer än helt okej. Efter att ha vant mig med kostymbyxorna, skjortan, kavajen och sett att faktiskt alla faktiskt var lika "snyggt" klädda så var det bara att sitta av tiden nere på stadshuset.

Efter typ tvåhundraelva inledningstal och tretusen kommentarer så gick vi nästan alla tjejer i klassen till nancys och åt lunch, sedan tog jag tåget till rönninge och hälsade på matilda en kort stund innan jag åkte hem.

idag fyller min babe 8 år




Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0