AJ! intressebävern bet mig...

Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ingen än så länge
Hur lång är du? 166
Vad väger du?  54
Vilken är den senaste filmen du sett? Som man bäddar

Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "jo jag tar med det, ses imorgon :D puss"
Föredrar du att ringa eller skicka sms?  har man mycket att berätta, ringa.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
När såg du senast din mamma? igårkväll
Icke godkänt i något ämne? i matte B
Mvg i något? Inte vad jag vet
När vaknade du idag? kvart i sex ringde klockan
Vilken är din favoritplats? älskar att vara på andra sidan sjön, vid stranden.. hehe
Vilken plats föredrar du minst? En buss utan ac på sommaren.
Vart tror du att du befinner dig om fem år? Pluggar media kanske, jobbar?

Vad sover du i? trosor när jag är hemma
Hur många kuddar har du i sängen ? 4
Var har du bott/bor? Laxne
Tycker du om kinamat?  Gottigottgott
Vad tycker du om kaffe? Bästa som finns på morgonen innan skolan
Vad dricker du helst till frukost? Kaffe
Kan du spela poker? noo way.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Carolines pappa har jag för mig?
Vill du ha barn? jaaadå
Kan du några andra språk än svenska? engelska, kan inte påstå att jag kan spanska även fast jag läst det i 5 år nu.
Har du någonsin åkt ambulans? nej 
Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng, hatar fiskar.
Vad spenderar du helst pengar på? kläder
Är du cool?  cooolast
Kan du rulla med tungan?  nääe
Vem är den roligaste människan du känner? jag känner bara roliga människor
Vad har du för ringsignal? Vibratiooooon
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Njaae, det tror jag inte.
Vad har du närmast dig just nu som är svart? En tejprulle
Kan du byta olja på bilen? om jag kan göra vadå?
Vilken var den senaste boken du läste? Ett drömspel.. var ju tvungen
Har du haft sex under de senaste två månaderna? nej
Dansar du i bilen? nejdu, kanske ska börja.
När var du i kyrkan senast? oj, minns inte..
Har du någon piercing?
 öronen

Gillar du någon just nu? jag gillar många jag.
Har du provat droger? neej
Provat röka eller snusa? både och
Har du pojkvän/flickvän? nej
Vad är ditt mobil nummer?- hemligt är det
Vad ska du göra ikväll? besöka mitt maybe blivande jobb.
Har du några syskon? oom jag har, 5 och det är dom allra bästa.
Hur mycket pengar har du på din mobil? 0 kronor och några öre

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0