Kick on the upperdass

Den här lördagen blev inte alls som planerad, inte alls inte alls. Skulle ha svirat runt uppe i stockholm just nu... snackat skit, käkat mat och druckit gott med fint folk. men icke..
 


It ended up like this.... har åkt en jävla massa bräda också och det var ruggigt, jävla roligt. Nu tänker jag avsluta  det här med att be er att göra min pappa, er själva och er partner en tjänst - klicka er in på shaved4you.se och beställ hem en rakhyvel. Funkar lika bra för tjejer och killar. (jag och min pappa stödjer det påståendet) Är ni riktigt jävla goa så tar ni och kommenterar här och säger att ni vill köpa en rakhyvel av mig istället, gör ni det så gör ni mig glaaad! (for what it's worth) KLICKA IN OCH KIKA - SHAVED4YOU

Kommentarer
Postat av: kristina

fan va snyggt det där linnet var, vartifrån :O:O:O:O

2010-05-02 @ 11:01:40
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0