so many people gonna say that they want you

Idag är jag så trött men mår så bra och är så så glad , kvällar som igår gör verkligen livet värt att leva. Planer på att göra ingenting gick till chillmys hos max i järna som slutade i galenskaper hemma hos josephine. Det hela slutade med mina uppskrapade handflator, max spruckna läpp och josephines blåa skinka. Vi tackar asfalten, poolen och trappan för det! Tackar också de fina människor som igår gjorde det möjligt för mig att göra något jag älskar, vara spontan! Efter mina ca två timmars sömn hemma hos josse drog jag mig upp till skolan vilket gick oväntat bra, smällen kom på vägen hem, trött var bara förnamnet.








Blev lite bilder från skoldagen idag också, gjorde ett misslyckat försök till att sova på bänken i skolan också, men det var mission impossible.






Kommentarer
Postat av: lillis

och du hade inte sovit för litem eller hur vare...?

2010-05-22 @ 09:30:34
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0