hakuna matata

Har inte mått helt okej idag, tror mitt immunförsvar har attackerats av förkylningsbaciller. Trots det har det varit en skön dag. Veckans kortaste skoldag och hemma blev det lejonkungen 1, skööööön powernap och promenad med zeera.

Jag hade glömt bort hur underbar lejonkungen 1 är, den har nämligen varit borta och jag har inte sett den på flera år. Men igår skickade Lisa sms "jag hittade lejonkungen 1 här :D" Gissa vad som kommer rulla på min tv dom närmsta veckorna? (kollar alltid på film innan jag går och lägger mig, vilken tid det än är så kollar jag alltid på film även om det bara blir kanske 10 minuter. Och grejen med mig är att jag byter inte film förrän jag tittar sönder den så hårt att jag nästan spyr galla)

Nu kom lisa ner, vi ska äta kvällsmacka. pusss


 



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0