Hej mitt vinterland, nu är jag här.

Alla har ju redan kommenterat vädret tusen gånger om så det är väl inte nödvändigt att jag gör det igen... Men vad gör en gång till? Jag gillar snön, om jag inte är TVUNGEN att gå ut. (som t.ex till skolan) Men om man är ledig som jag är idag så tycker jag att det är sjukt mysigt. Synd bara att jag ser att allt håller på att smälta bort till snöslask, det är iiiinte mysigt. Tänkte att jag skulle tvinga med mig lisa ut i snön när hon kom hem men nu är det fasen tveksamt om den ligger kvar tills hon kommer hem.

Idag ska jag iallafall vara duktig och göra massa bra, nödvändiga saker.. Och jag saknar elin&josefin jäääättemycket.




Kommentarer
Postat av: josefin

saknar er också!!!!! om det kommer mer snö och så måste vi ha pulkadag! :D <3

2010-11-11 @ 19:09:46
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0