samma gamla visa men vet inte vad det är för låt.

Nu ska jag gå och lägga mig och gissa vad?.... kolla på gossip girl! Imorgon står det Daniel Adams-Ray över hela min kalender, eller det skulle göra ifall jag hade någon. Jag ska lyssna igenom hela hans nya skiva från topp till tå, luslyssna alla låtar eller vad man nu säger när man ska lyssna igenom en hel skiva riktigt ordentligt.

Har faktiskt inte hunnit eller ens tänkt på att lyssna på någon av låtarna innan jag alldeles nyss klickade in på jyttes blogg och lyssnade på den hon lagt upp. Jag blev inte besviken.


(märkte efteråt att jag även glömt att skriva "nya album" efter "daniel adam-rays", därav s:et efter adam-ray......sssssss) jag som ansträngde mig så mycket med bilden, buhuhu.


Kommentarer
Postat av: JYTTE

Låter som en underbar dag!

2010-11-06 @ 16:56:05
URL: http://jytte.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0