oh africa - akon

Kvällen blev långt ifrån vad som var planerat vilken känns jäkligt trist. Utgång i stockholm stod på lördagsschemat men min mage gjorde ont och hade helt bestämt sig för en hemmakväll, och ja man ska väl lyssna på magkänslan. Kvällen bjöd och bjuder fortfarande på en massa melinamys och gossip girl. Tjejerna ska fortfarande till stockholm och ni vet inte hur mycket jag också vill med, kanske tröstar mig med en onsdagsutgång eller kalasande nästa helg.. time will tell, det är ju inte riktigt min grej men ibland så.

Dagens absoluta höjdpunkt var när jag och viktoria beställde en tre veckors lång bartenderkurs i januari. Det kommer bli grymt och jag är redan nu taggad till tusen!

idag målade jag melina som clown och mina egna naglar i massa olika färger, snyggt.... eller..



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0