we're not living in america

Fredagkväll och jag sjunger haaalleeluujaa, hör änglakör osv.. Jag tror att pannkakorna i nynäshamn var precis vad jag behövde för att friskna till för febern har inte varit i närheten av mig (peppar,peppar). Efter skolan idag blev det stadsvandring med mikaela karolin, 17 år.. och donken med mikaela karolin, 17 år. Kommer aldrig mer kunna skriva att jag varit med mikaela karolin, 17 år... 17, 17 17 17.. Måste få göra det tillräckligt nu för imorgon är hon mikaela karolin, 18 år! grrryymt.

Sen kom yoel och hämtade mig och så åkte vi hem och nu är han iväg och hämtar pontus & rebecca.. bra fredag, bra sällskap, saknat sällskap. Imorgon blir det dop i eskilstuna oh roligare blogg än såhär blir det inte. Bild orkar jag inte heller leta upp.

Kommentarer
Postat av: Kjellhelena

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-01-03 @ 10:09:16
URL: http://kjellhelena.blogstie.com

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0