i remember the sound.

Ibland behövs det mycket för att få mig glad, men som idag, då behövs det bara något litet. Som att vinna över caroline på wii, eller få en kram av melina, att solen var framme, att lyssna på bra musik eller bara prata med mormor i telefonen och höra henne säga att hon haft en bra dag. Dagar som den här är bra. Idag blev jag kär på nytt i Chuck Bass, och idag har jag namnsdag, otrooooligt viktigt tycker jag. 




En del av mitt rum, som är fullt av saker jag gillar, saker som påminner mig om fina saker. Fotoväggen ovanför tv:n, runt ordet kärlek, på vänner och familj. Anslagstavlan med foton, kvitton från utgångar, kvittot från när vi åkte skridskor i kungsträdgården, rock off biljett. Tavlan jag fick från elin och josefin när jag fyllde 18, som jag har hatkärlek. Mest kärlek. den är jag, den är oss. Kudden jag fick av hannah och melina, med min favoritbild på, med min favorittjej. I tvhyllan står det nästan bara vhs filmer, disney och otecknade barnfilmer.. som jag älskar. I andra hyllan står mina serieboxar, min låda. Min låda som är full av minnen. Där ligger alla mina brev, kärleksbrev och kompisbrev. Mitt rum är fyllt av saker som får mig att tänka på bra saker, påminner mig om vilka fina människor jag har runt om mig. Life's goooooood.

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0