the past is the past

Jag läser överallt om hur bra 2010 varit, kanske till och med det bästa. Men det är väl så det ska vara? Alla år är dom bästa enda fram tills nästa nyår. Men jag kan helt ärligt säga att 2010 har inte varit mitt år, inte mitt bästa, kanske inte ens ett av de bättre. Men hur är det ens möjligt att jag ska komma ihåg det? Jag ska jämföra hela året med mina andra 17. Lätt... Men som det känns så, nej. Inte mitt 2010. Varför? Jag vet inte riktigt, svårt att säga och det jag kan säga kanske jag heller inte vill säga.

Men 2011 är mitt att fördriva och mitt år att uppfylla..... haha, aavisst. Det låter bra iallafall. Men det här året ska börjas med en bartenderkurs och efter det ska jag skaffa mig ett jobb som jag borde gjort för länge sen, och jag ska ta körkort, ta studenten. Och livet efter det vågar jag fan inte tänka på, jag får panik. Så vi skiter iiiit. Nu drar jag till eskilstuna, fram och tillbaka, fyfan vad jag hatar det här.  


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0