BAREVENTS.

Bartenderkursen börjar imorgon, blandade känslor. Visst ska det bli grymt jävla roligt, det ska det verkligen.. Men samtidigt så är det så mycket annat som strular och så mycket annat som är på gång. När jag bokade kursen visste jag inte hur allt skulle se ut nu och nu när jag är här har jag allt på samma gång och det finns så mycket som inte går ihop. Jag känner mig också så dum mot mamma och pappa som tvingas hämta och skjutsa och på andra sätt försöka lösa mina problem. Jag önskar att den här kursen hade varit vid ett annat tillfälle, för själva kursen är något jag verkligen tycker ska bli sjukt kul.. Men just nu är den en stressfaktor också och det är synd.

Men med mig har jag världens bästa Viktoria och jag vet att om tre veckor kommer det ha varit värt det, så måste det vara.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer fixa allt galant:) Kramar

2011-01-17 @ 20:44:58

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0