2010

Det här med att försöka sammanfatta året i bilder går ju åt helvete verkligen. Jag har nog gjort mer än jag trodde, allt känns så länge sen, men allt har hänt på ett år. Välja bilder kan jag inte heller, vill ha alla. Men nu när jag kollat igenom mitt 2010 kan jag ju berätta lite bra grejer.

I januari satte lindquistarna ribban för resten av året och drog till spanien, fuerte ventura. Vädret var inte det bästa alla dagar men helt klart solbart och resan var härlig, mysig och jävligt värd. I februari började nåt som skulle varit en rolig grej och lite på skoj. Det var roligt men kanske inte så mycket på skoj. Det tyckte inte jag iallafall, det kändes bra och det var fint så länge det varade. 2010 bjöd visst på ganska mycket mer fest än vad jag mindes, och det är väl inte så konstigt med tanke på att det var vi 92or som styrde 18 års-festerna det här året. Familjen hade också mycket utrymme i mitt år, med melina och allt så älskade jag att vara hemma. Jag ägnade några veckor av sommarlovet att fixa upp mitt betyg i matte vilket jag är glad över idag. Jag har umgåtts med vänner, inte träffat så jättemånga nya men hållt kvar i dom gamla och återknytit en del kontakter och lossat på andra. Hade en jättemysig sommar men ganska lugn, tar igen det 2011. Vi var på åland och rock off precis som dom tidigare två åren och där drog jag min första olagliga utgång på arkipelag och hade svinkul. En period som är värd att nämna är också 12 juni - 25december. Och något som jag inte kan lämna ute är 25 augusti, men egen 18årsdag. Första utgången blev ingen höjdare men 25 augusti öppnade upp för många av mina toppenkvällar det här året, så tack.

Nu blev det alldeles jävla för mycket.. och bilder orkar jag inte. Hatar långa inlägg och hatar bildlöst men nu går jag all in... kör på allt jag hatar. Men 2010 var bättre än vad jag mindes, faktiskt.     

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0