nyktert packad.

Måste berätta om en sjukt.. kul? grej som hände när jag var ute på the strip förra helgen. Jag och thilda hade varit på klubb molto innan, gratiskonsert, alkoholfritt. Ingen av oss hade druckit något alls, så kommer vi till the strip och det var ingen kö alls. Vi går fram till vakten, visar leg, han kollar.. Inget trevligt leende, inget välkommen, här har vi någon som ÄÄÄÄLSKAR sitt jobb. Så när jag ska gå in tar han tag i mig "du, när du kommer in, drick lite vatten"

EHM. VA?!

Jag blev ju såklart jättechockad och slänger ur mig "Men va? Jag har inte druckit någonting" Vakten blänger tillbaka och fnyser "mm visst, drick lite vatten".

Otaggad tjej blev ännu mer otaggad? Jotack! Kände mig ju asförolämpad. Dom säljer verkligen in sin klubb bra. Tycker att deras vakter är otrevliga över huvudtaget. Skulle gå på toa men den delen av lokalen var avstängd men jag tänkte att man måste ju få gå på toa så jag frågar snällt "ehm, får man gå på toa?" Vakten svarar inte, står där med stoneface och nickar bara drygt in mot toan.. Ska jag ta det som ett ja eller? Det gjorde jag.

sorry men, 550 for president!!

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0