summernight.

Jag är en sån slackeeeerrrr. "Frukost på det här och sen ut, absolut!" Tjennnaaaaa. Ville verkligen ut men orkade inte. Fastnade framför datorn och gjorde ett nytt album på facebook. (sommarkvällar jag saknar). Klart attt man fastnar där! Sen drog jag iväg med pontus, rasmus och lisa och spelade bowling. helt SJUKT vad dålig jag var. Alltså visst, jag är ingen naturbegåvning med klotet men kom igen.. 28 poäng?!?! Det var som om jag hade glömt bort hur man gjorde, jag liksom hoppsade fram. Om det såg roligt ut? - mycket troligt, ja.

Jag ska iallafall få med mig lisa ut sen efter maten, hemmagjord pizza. Har verkligen bara ätit skit idag och varför sluta nu? Godis väntar.. Har kommit på att jag verkligen inte passar med att ha blogg heller. Inte så fridigt.. vet inte varför, känns bara så.












Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0